2012. július 8., vasárnap

MATT

Láttak már matt fekete autót?
Én már többet is. Feltűnően "többet". Főleg a prémium márkákból. (Mivel eddig egyik gyártó sem ajánlott fel pénzt a reklámozásért, neveket nem említek.) Azokból is a nagyobb méretűek futkosnak. Ez ötletet adott egy blogbejegyzéshez, így illusztráció gyanánt jó lett volna egy fotót készítenem egy ilyen matt feketéről. Csak az volt a baj, hogy általában ezeket az autókat olyan fazonok vezetik, hogy jobbnak láttam közelről nem lefotózni egy ilyen autót, mert a végén még félre értették volna, s nem várt következmények elé nézhettem volna. De egyszer végre! Egy picike autót láttam meg matt feketében! Úgyhogy kamera elő…
Íme, így néz ki egy matt fekete, néhány esőcseppel tarkítva.
Inkább selyemfényű matt.
De miért is mondom, mutatom mindezt?
Mert a divat nem áll meg ám egy helyen. Eljött a matt fekete tollak ideje is! A japán Sailor lépte meg ezt. Megmondom, tollban jobban néz ki egy matt fekete, mint autóban. (S már olvastam is, hogy sok a baj a matt „fényezéssel” az autóknál.)
A Professional Gear típusban kapható, mintegy 110 ezer Forintos áron, ródium díszítéssel.

Az amerikai forgalmazó a Sailor legvonzóbb tollának nevezi. De van egy kicsit drágább Pro Gear Imperial Black is már, melyet füstszínű ruténium díszítéssel láttak el.

Bevallom, nekem inkább kellene egy matt fekete toll, mint egy matt fekete autó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése